Tuesday, February 1, 2011

ta pasal-pasal aku lak:) ish.ish

MAJLIS cukur jambul..
seri aqilah afrina:) nama budak-budak skarang. hahaha

aku lak jadi mangsa pegang dulang tu:) seronok...!! agak gentar:) haha L.O.L

serba sedikit GAMBAR! untok dMARKETkan:)






haha.. cukup-cukup la.. nanti korang muak lak.. haha:) kalau nk d ikotkan.. blmbak lagi gmbar.:)
maklong-maklong!! ta pasal-pasal aku lak kene pegang dulang tu:) hahaha.. malu wei.. dgr mak cik2 marhaban tu lagii... bole pekak aku kat situ:) seri aqilah afrina!
baby ne ta ngis lak:) gud girl:) 
pepe pon:) memang kenangan.. haha... aku da laa kureng suke ngn budak2 ne.. ntah laaa... kan padan muke bila jadi mcm ne.. hahaha... padan muke tok diri sendiri!! good dip!
acik-acik marhaban.. wooooo... semangat lakk dorang marhaban smalam.. lama lakk tu:) da laaa rumah pk long tu kecik:) bole plak lame2 ... agk rimas... tapi not bad laaa... rase INSAF kejap:) klakar2...
tetyibe lak ibu cite time akuhh dulu:) menangis jee... haha..
baby sekarang mndengar kata:) bguss... tak mcm bby dulu:) haha
uwekkk-uwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

baby:) haha :)

DI samping itu:) :)



haha:) HAPPY lol:) HAPPYYYY ..
happy-gumbira-GEMBIRA:)