Saturday, January 29, 2011

penat laa hidup kapel brsama die.. NTAH LAA:(

single is more better?? more-more better? 
 moreeeeeeeeeeeeeeeeee.. ngrrr


pasal dia ok..:(
serba salah nak crite tapi ntah laaa... sometimes die baik ok. sometimes tidak:( akuh kadang2 agak rimas dengan dia tapi tak kan nk tell the true kot..
kalau dia bace ne lagi laa.. ta tahu laa pe akn jadi nanti.. break? clash? putus?
jadi single balik... ntah laaa... ta baik pulak aku samakan die dgn ifwat!! hmm..
baik memang baik.. memang baik.. tapi.. sometimes menyakitkan.
beliau banyak berjasa .. hahahaha.. perasaan aku ne.. kena jaga jugak wei.. jangan ingat dia je.. akuhh jadi tunggul? no way man..
akuhh cincang kau karang. tolong jangan kata aku tak apprecite kau ok? pliss.. akuhh tak nk dgar tu... kau tanye diri kau dulu.. macam mana? perfect? ada? ada? tak kan.. sooo shut up! malas nak marah-marah kat sini.. malas nk $#%%&&"::**&^%$#.. aku bukan jenis macam tu ok! ishh kau. kau.kau..
syanag kat kau.. itu akuu mengaku.. tapi ta akn nk teruskan lagi dgn ape yg kau buat kat aku.. ramai lagi akuu ada ok... kau memang baik:) thanks sgt.. sgt2 thanks.. thankss for evrythngs too..
meluah perasaan kat sini pulak.. hahha. kelakar laa pulak:) aishh..
biar laa rahsia laa:)
ish.ish.ish.. ta sume aku bole crite kat blogger ne. hahahahahahahahahahaha
dah laa janji kau KELING!
malas nk tekan-tekan keybord ne:) ngee